Hvorfor ikke trekke den _litt_ lengre å dreie deg en festering for å ha rundt, med ett alumerke formet som en H? :P ildrødt, med sølv ytterkanter... Tror det kunne blitt grisefett.. Eller, noe lignende.. Jeg skal i allefall se meg om etter noen som kan fabrikkere slike griller til meg etterhvert, dog med toyota logo i stedet for hondalogo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Frode`s Civic Type R
Collapse
X
-
Grusomt lenge siden jeg har lagt inn noen oppdateringer nå, er ganske lat av meg til tider...
I vanlig Frode stil så ble d på livet løst for å rekke nm i begynnelsen av oktober...
Jeg å Lars Ove (RiZla) holdt på til hall 4 på tordagsnatta. Jeg var i seng hall 6 å sto opp igjen for å vaske bil kl 8 Og dro vell hjemmeifra i 10 tiden eller noe sånt, å var vell oppi Rindalen i 12-13 tiden...
Hadde egentlig ikke tenkt meg å dra til nm, men fikk ett sårt trengt spark i ræua og tok meg sammen, og med god hjelp av Lars Ove så ble bilen klar!
Er sinnsykt fornøyd med andreplassen jeg fikk i Rindalen
Her er bilder av de nye grillene til mellomtonene...
Bilen ny polert (polerte den vell 6 ganger tilsammen den helga ) med pokkisen på taket.
Honda Civic Type R
Alpine - Hertz- Brax
Med HONDA på hjertet!
Comment
-
-
Her er Frode i ganske avslappet modus midt på natten mens jeg gjør ferdig bilen hans natten før NM i Rindal
Han var "borte" nesten en time. Sliten stakkar
Legg merke til hva han sover på. Type R!
Comment
-
ØYH! Var vi ikke enige om at d bilde aldri skulle bli offentlig gjort!
Hahaha!
Neida, konge bilde det der!
Hører også me til historien at når jeg våknet så va det første jeg sa: Det var en god 5 minutter! Men så kunne Lars Ove fortelle at jeg hadde vært borte i nesten en time
Men det var en utrolig go høneblunn i den gode gammle stresslessen din Lars OveHonda Civic Type R
Alpine - Hertz- Brax
Med HONDA på hjertet!
Comment
-
Originally posted by Frode View PostØYH! Var vi ikke enige om at d bilde aldri skulle bli offentlig gjort!
Hahaha!
Neida, konge bilde det der!
Hører også me til historien at når jeg våknet så va det første jeg sa: Det var en god 5 minutter! Men så kunne Lars Ove fortelle at jeg hadde vært borte i nesten en time
Men det var en utrolig go høneblunn i den gode gammle stresslessen din Lars Ove
Ja, go'stolen sin detta. Har hatt mine timer der jeg og
Comment
-
Honda Civic Type R
Alpine - Hertz- Brax
Med HONDA på hjertet!
Comment
Comment